Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 15 april 2016

Ibland bara händer det

I 6 månaders tid har vi levt med en söndrig toalett (märk väl ENDA toaletten i huset). I början fick vi spola som förr i tiden med hinkar med vatten. Sedan lyckades mannen ordna så topplocket åkte av och vi fick dra i själva spolningsgrejen själva. Otroligt konstigt hur fort man vänjer sig och när Kalle sa i veckan att en ny toalett skulle komma idag tyckte vi inte WHOAH utan JAHA men vi har ju klarat oss ganska bra ändå
Nu står skönheten installerad och klar iaf
Idag har jag anmält mig till 1:a tävlingen för i år om 2 veckor och självfallet är det "THE KING" som går ut först på tävling och visar var skåpet ska stå
Bildresultat för Bon Ciao
Man förkylningen håller sig på respektabelt avstånd än så länge då jag sagt "STAY AWAY" jag har inte tid med dig just nu!

Imorron väntar hoppträning för mig/Xena P och sonen/Charlotte på Svabesholm utebana för Lina och efteråt GO FIKA hos Matilda på cafeét (tja, man kan ha det sämre)
 
TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar