Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 19 april 2016

Hoppträning med typ vattengrav

På Ulrikas träning ikväll stod önskemål om vattengrav.... En av mammorna fyllde villigt på med vatten (och höll kameran i högsta hugg, undrar varför??) och vattenmattan breddades med 2 st med lågt trästaket framför.
Bonzo var först ut och hoppade det som ingenting trots att jag lovat alla att om någon skulle bli blöt om rumpan ikväll var det nog jag
Inte lika fin vattengrav som denna kanske och nååågot mindre på bredden
Bildresultat för vattengrav
Sedan skulle vi hoppa oxer på volt och Bonzo var lika fin här och var verkligen med mig.
Avslutade träningen med att hoppa en liten bana och jag bara WHOAH liksom! Även Ulrika sa att efter alla dessa år som jag och Bonzo tränat för henne så har hon aldrig sett honom hoppa så fint som ikväll. Runda fina språng och kom på lagom avstånd hela tiden.
Min fina prins
Bildresultat för Bon ciao
Imorron är det Xena´s tur att åka på hoppträning
 
Bildresultat för love horses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar