Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 17 april 2016

Jag ger dig 1 dag!!!

Redan igår kväll kände jag att baciluskerna nog skulle segra över mig trots att jag envist har sagt NEJ TACK
Imorse insåg jag att det nästan tog musten ur mig att ta ut hästarna att soffläge i 1 dag nog skulle vara bra för min kropp! Jag är inte gjord för att ligga still en hel dag och slö glo på tv. Tur var det ju att det var halv storm ute och mulet annars hade jag nog blivit galen. Så baciluskerna ni har nu fått 1 dag av mig och imorron vill jag känna mig bättre så att jag kan återgå till normala gängor igen
Bildresultat för sjuk
Hästarna har kört sina race i hagen i blåsten idag och fick komma in lite tidigare då det var snorkallt i vinden. Tur man inte satt på ryggen för då hade det nog varit ungefär såhär:
Bildresultat för mulle
Ikväll har iaf mannen lovat att sköta grillningen (annars är skribenten 1:a grillare i detta hushåll) så jag har tagit på mig att baka vitlöksbröd och sköta sötpotatisen i ugnen. Är nog en lagom ansträngande uppgift för mig idag.

TREVLIG SÖNDAG OCH NU HÅLLER VI ALLA TUMMAR ATT VÅREN SNART KOMMER FÖR VI GÅR JU SNART IN I MAJ??
Bildresultat för VÅR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar