Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 29 april 2016

Laddad!

Idag har när jobbade hemma och skulle ut vid lunch och ge hästarna lunch hö upptäckte jag följande:

Busted Lotten som spelar svårflörtad med andra hästar (men å andra sidan vem kan motstå snygge Bonzo)
Sedan min väluppfostrade Bonzo som när han ätit och druckit färdigt samlar ihop allt?? Vet bara inte hur han lyckades få vattenspannen i höbaljan...
Imorgon är det dags för årets 1:a tävlingsstart och den fyrbenta stjärnan är laddad och klar! Longera honom idag och det kom bocksprång (vilket är ganska ovanligt för Bonzo). Ser verkligen skitfin ut och jobbar på bra annars! Han är så rutinerad och gullig och stod blixtstilla när jag badade och knoppade honom. Han vet precis vad som är på G och tycker att tävla är skitkul!
 Ska vi åka nu???
Med detta önskar jag alla en god helg och säger
SKÅL TA MIG SATAN
med ett vinglas i helt rätt storlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar