Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 12 februari 2014

Hoppträning-Stockholmsresa-hoppträning

Igår hade jag turen att få med Bonzo på hoppträning.
5 veckor sedan sist så det kändes spännande.

Redan när vi började rida fram så kändes hela Bonzo super happy och spetsade öronen mot varje hinder vi red förbi. Kändes oxå mjuk och fin i kroppen och hade viljan att arbeta igenom.

Hoppade en mindre bana där jag fick göra om linje med räcke in och efter 6 galoppsprång oxer ut. Sista gången var perfekt och ingen var mer lycklig än jag.
Känns som att han verkligen kommer vara fin denna säsongen och håller utan att skos med sulor fram och endast ringskor.


Idag var jag på huvudkontoret i Stockholm hela dagen och hade introduktion med olika avdelningar. Kändes nästan som en speed dating då jag satt i ett konferensrum och dom olika kom till mig, hahaha!
Otroligt trevliga arbetskamrater och en mycket givande dag!

Imorron är det dags för Aktion att hoppträna och jag ser redan fram emot det!

Over and out från speedy


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar