Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 7 februari 2014

FREDAG!

Igår när jag kom hem slängde jag mig ut och lastade in Bonzo för att rida i ridhuset innan ögonlocken föll ihop på piloten.
Sov hela vägen hem på bussen så en gnutta energi fanns kvar i mig.
Tydligen hade nog Bonzo oxå behövt att åka buss och vila upp sig för han var allt annat än samarbetsvillig.
Kändes som att ha ett betongblock i händerna....
Kämpade på och kämpade på, svetten rann och jag försökte hitta på alla möjliga övningar för att få honom mjukare.
Till slut styrde jag mot serien och hoppade den ett par ggr från båda hållen och efter det så släppte han igenom och helt plötsligt hade man ingenting i händerna. Härlig känsla!
Var väl inte hans dag helt enkelt!
Ryttarinspirations foto.

Dagen idag började med att jag fick ställa väckarklockan redan 05.00 då vi har en massa möten hela dagen så jag fick ta bussen in redan 06.15.

Som tur är ska jag och mina favoritpågar på Öländsk After Work hos min bror och hans sambo i Malmö och äta öländska kroppkakor. Tur det för hade jag kommit hem och satt mig i soffan hade jag nog somnat inom 3 röda.

TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar