Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 5 januari 2014

Trevligt avbrott med lyx weekend i Köpenhamn

Hemkomna igen efter en mkt. trevlig lördags eftermiddag och kväll i Köpenhamn där vi firat min mammas 80 års dag.

Kom till hotellet vid 15-tiden och checkade snabbt in för att sedan bege oss ner till Magasin du Nord och kolla lite på rean medans herrarna intog "vinstue"

Blev en kort runda utan några inköp för att sedan samla ihop alla till en drink på hotellet

Kalle, sonen och min svägerska
Väldigt trevlig utsikt från hotellet
Kvällen intogs med mkt. bra mat på Rest. Zeleste. nere i Nyhavn
Kan varmt rekommendera denna restaurangen
Vem kan tro att min mamma fyllt 80 år??
Carl Philip njöt av att få bo på hotell och gå på restaurang
Jag och min bror
Och till slut min snygge man
Tack mamma, pappa, bror, svägerska, man & son för en helt underbar vistelse i Köpenhamn!

Och ett stort tack till Ullis som tog så väl hand om mina fyrbenta när jag var borta!


 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar