Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 10 januari 2014

ÄNTLIGEN FREDAG!

1:a någorlunda fulla arbetsveckan avklarad (var ju lediga på måndagen)

Jag är en sådan person som älskar att komma in i rutiner igen även om det är himla skönt att vara ledig med.

Själv gick jag ut starkt i måndags med rutiner och tog bort både vin, öl och popcorn ur menyn på arbetsdagarna. Har gått jättebra och från dom +1,6 kg som jag gick upp i julhelgen är 1,2 kg borta redan, nice.
Går ju på jämviktsprogrammet hos VV just nu (gått ner 6,5 kg) och ska bara se till att hålla vikten jämn.



Imorron börjar jag på min 2:a julklapp till mig själv (1:a var hoppträningshelg för Annsie).
Ska gå 5 lördagar i 2,5 timme per gång hos en ryttarcoach och jobba med mitt självförtroende som ibland kan svikta i hoppningen. Ska bli väldigt intressant och jag lovar att återkomma med full rapport efter varje gång.

Sedan har jag i mitt tycke en perfekt vecka nästa vecka då jag har inplanerat dressyrträning för Bonzo på måndagen, hoppning för Aktion på tisdagen och hoppning för Bonzo på torsdagen. Har redan förvarnat min gipsade man att jag kommer lägga fram recepten sedan får nog han närma sig spisen.

BTW så har stackars Kalle varit på återbesök med sin handled och det läker bra men han blir gipsad i 4 veckor till och jag undrar om det finns så mkt. böcker att läsa eller om han kommer bli expert på att hantera allt med vänster handen.



TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar