Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 2 januari 2014

Tomten glömde något......

Jag är helt säker på att tomten glömde någon av mina önskningar på listan i år????

Idag när jag körde hem från jobbet och regnet öste ner, jag frös och hade ont i halsen var man ju inte super taggad på att motionera någon häst.

Dyngsura hästar kom in och jag insåg att köra till ridhuset orkade jag bara inte (15 minuter enkel väg).

Fick bli longering med Aktion ute på en ännu blötare åker där det plaskade ordentligt när han travade. T.om. Aktion som brukar jobba på bra i linan försökte fuska sig ur arbetet och saktade av ganska många gånger.
Tack och lov har ju Kalle satt upp bra belysning så att man ser vad man håller på med iaf.

Dyngsur kom även jag in till tack och lov färdig middag när jag var färdig!

SÅ tomten jag undrar varför du inte trollat fram antingen en ridbana eller ett ridhus till mig för jag tyckte jag var så tydlig i min önskan??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar