Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 22 januari 2014

Deppig, spänd & förväntansfull!

Ganska blandade känslor här just nu!

Deppig
därför att jag inte kunnat rida mina hästar sedan 1 vecka tillbaka pga. vädret.
Planen just nu är att jag hoppas kunna sätta igång med longering till helgen iaf.
Åhh, vad jag längtar efter att få rida mina älskade hästar.

Våran backe under all snö (var ganska insnöade i måndags så jag fick ta ut en semesterdag och stanna hemma)
Såhär såg sedan våran 2 km långa asfaltväg ut igår kväll, hmm! Sedan när man kommer ner i byn är allt normalt???


Spänd och förväntansfull
Oj oj kan inte skriva något just nu men livet har sina ups and downs och jag brukar vara som bäst att vända negativt till något bra när det blåser som mest och just nu ser det väldigt, väldigt spännande och positivt ut.

Min fina dotter
Skickade denna bild till mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar