Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 12 januari 2014

Trevlig helg som gått mkt. i hästens tecken!

Förutom vädret på eftermiddagen idag har helgen varit underbar!

Började i lördags med att Ullis och jag åkte på våran 1:a träff med Ryttarcoachen Camilla. Vi var 5 tjejer med väldigt olika inriktningar med hästarna och det blev mkt. skratt av allas olika historier. Ryttarcoachen Camilla har själv tävlat i både fälttävlan, hoppning och dressyr och har nu landat med islandshästar. Det jag fick med mig efter våran 1:a träff är att vi har gjort våran rädsla till en identitet vilket självfallet inte är ok men detta ska jobbas bort nu!

Efteråt stack jag och Ullis till Bo Ohlson och köpte födelsedagskort till en blivande 20-åring och jag råkade ramla över en filt i en helt underbar färg
Har i veckan också köpt en mysig kofta för halva priset som jag kan ha på jobbet när jag fryser nu när vintern verkar vara på G
Efter det var det snabba puckar hem och lasta Bonzo och Maggie för att sedan ses i ridhuset! Träffade många goa vänner och blev ganska mkt. eftersnack efter ridpasset.

Blev mys i soffan som avslutning på dagen med tulpaner på bordet och ny ljuslykta som Kalle fått i julklapp av sitt förra jobb


Idag började vi med att lasta Aktion för att sedan hela familjen dra hem till Ullis! Carl Philip skulle få rida Willes ponny då han blivit lite rädd på ridskolan han går på. Var jättemysigt att rida alla tillsammans och bra miljöträning för Aktion då det blåste rejält.

Carl Philip i täten tätt följd av mig och Ullis



Moonlight är en riktig läromästare
 
Aktion får jobba i vattenpölarna 
Glatt och nöjt gäng!
Tack Ullis för lånet av Moonlight!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar