Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 29 januari 2014

Snö, insnöad, mer snö osv.

Tittade ut genom köksfönstret imorse och möttes av denna syn

Insåg ganska snabbt när jag såg snön yra omkring att det skulle bli svårt att komma ut.
Jag hade som tur var datorn med mig hem så jag kunde jobba hemifrån och slapp ta ut ännu en semesterdag för att man var insnöad.

Hästarna skulle motioneras enligt plan så det var bara på eftermiddagen att bylta på sig massa kläder och plumsa ut i den höga snön på åkern.
 
Aktion tyckte inte det var en bra idé...
men kom igång ganska bra ändå.

Bonzo tyckte inte heller det var en super idé
men han linades en liten stund bara så att jag kunde se att han inte är halt
Efter denna kylslagna motion var det ganska gott med hemmagjord Broccolisoppa med bacon och ädelost.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar