Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 27 januari 2014

Ny vecka - nya möjligheter

Helgen försvann tyvärr som vanligt i ett nafs men jag känner ändå att jag fått mkt. gjort :)

Förra veckan hade jag många spännande möten och jag hoppas snart att ngt. ska ge frukt.
Var helt slutkörd på fredagskvällen så killarna fick göra middag vilket dom gjorde med bravur.

Lördagen började jag och Ullis med att åka för 2:a gången på våran coach kurs. Mkt. intressant även denna gången och många AHA-upplevelser med oss hem. Fick städat hela huset på eftermiddagen innan hästarna skulle sättas igång igen.
Tyvärr var Bonzo svullen i sitt ena framben  (som dock gick ner när han linades) Han var inte halt men det får bli skrittrundor i sele med honom i veckan tills svullnaden har satt sig igen.

Aktion var gladare än någonsin och brallade runt ordentligt och tyckte livet var toppen
Dagen avslutades med filmkväll och soffmys :))

Söndagmorgon longerade jag Aktion igen och han var lugnare och riktigt fin (och ja jag upptäckte att jag hade glömt benskydd men då var vi redan färdiga med passet)

Stallet han vi göra innan (dock har vi en linslus som gärna försöker komma in så fort vi öppnar dörren)
vi for iväg till Ullis och Carl Philip fick låna Willes ponny.
Gick jättebra och Carl Philips självförtroende höjdes en aning (tack Ullis och Wille)

Söndagen avslutade med väldigt god middag hos mina föräldrar och mätta och belåtna åkte vi hem redo för en ny veckas utmaningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar