Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 31 augusti 2011

Vill aldrig bo i Stockholm!

Då var man hemma igen, skönt!!
Vi bodde denna gång på Hotel Reisen som ligger väldigt nära vårt kontor i gamla stan och det var ett trevligt hotell med väldigt god mat

Men ngn. nattro när man sov med öppet fönster var det då inte :( och eftersom jag avskyr att ha varmt på rummet så blev det inte många timmars sömn.

Efter vårat möte slutat hade jag 1 timme att slå ihjäl innan jag skulle till flygplatsen så jag passade på att flanera på gamla stan vilket var en besvikelse då det mest innefattar affärer med älgar, t-shirt med texten "I love Sweden" osv och kristall affärer....
Hittade ett litet guldkorn iallafall och där hittade jag äntligen snygga glasunderlägg till vardagsrummet.
Hade innan siktat in mig på Lexingtons, men dom kostade 100 kr/st så det tyckte jag var väl dyrt.
Här fick jag 6 st för 69 kronor
Eftersom det regnade när jag landade vid 6 tiden bestämde jag mig för att köra upp till ridhuset direkt när jag kom hem. Var så nöjd när jag landade i ridhuset 19.15 bara för att upptäcka att jag glömt sadelgjorden.... Det var bara att bita i det sura äpplet och rida utan sadel. Gick bra i galopppen men traven behöver jag öva mer på så nu blir det inlagt 1 pass i veckan barbacka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar