Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 23 augusti 2011

Dom olika hjärnhalvornas kamp!

Jo så kan man nog beskriva den kamp min olika hjärnhalvor hade med varandra imorse. Konversationen gick såhär ungefär

Klockan ringer 05.00
A; Ånej det kan inte vara sant!
B; Jodå, det är det! Upp med dig nu och ut och motionera!
A;  Nej, jag orkar inte och dessutom har Kalle snarkat alldeles förfärligt inatt!
B; Det var väl en lam ursäkt! Tänk så nöjd du kommer att vara efteråt!
A; Jajaja men skyll inte på mig om jag blir påkörd när jag vinglar fram på vägen med mina stavar!



Ut kom jag och var faktiskt ganska nöjd efter mina 6 km men gud så svårt det är att få in rutinen att gå upp tidigt och göra det på morgonen men det är bara att bita ihop för igår efter jobbet hade jag både ridning och powerwalk på schemat innan jag kunde äta middag och det är ingen hit iheller

Ikväll är det teorikväll med middag hos min tränare Ulrika Trädgårdh och vi ska lära oss bl.a. att stega banor (hmm, jag vet en som behöver det...). Ska bli skitroligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar