Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 17 augusti 2011

Vardagslunk igen..

Jaha, då var rutinerna och vardagslunken här igen och även om det är trist att sommaren känns som om den är över så är det rätt så skönt med rutinerna igen.


Kalle stack iväg på en hel veckas konferens direkt på måndags morgonen och själv så har mötena börjat anfalla mig på jobbet och om 2 veckor så börjar även mitt resande igen.

Har varit ganska duktig på powerwalka även i sommar och åtminstone gått 5 dagar i veckan men tyvärr har jag redan stängt av klockan 2 mornar denna veckan (måste komma ihåg att ta ut semesterdag även när man kommer hem från meeting till nästa år). Jag har istället gått på kvällen, vilket funkar bra även det fastän det är skönare att ha det gjort på morgonen.

Igår kväll tänkte jag rida ut men Emma berättade att Bonzo legat mkt. i hagen under dagen så Tingsryds tröttheten drabbade väl även honom... så det fick bli vila och förhoppningsvis är han taggad till hoppträningen ikväll.
Efteranmälde mig direkt när vi kom hem från Tingsryd till Ringsjöorten på lördag så vi ska dit och hoppa 1 klass ;)

Emma har börjat packa "SMART" för att få in så mkt. som möjligt i sin lilla bil och styr först mot våra kompisar i Stockholm på lördag och sedan vidare mot Umeå på söndag och mamma är både skitglad för hennes skull och tror hon kommer få det toppen men kommer sakna henne massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar