Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 22 augusti 2011

Glädje och tårar i helgen

Ups det var ett tag sedan jag skrev här men det var mkt. förra veckan. Hoppträningen i onsdags gick jättebra och på fredagen hade vi kräftkalas med alla barnen :)
Lördag morgon skulle vi då se hur mkt. man kan få in i en Ford KA, hahaha, jag skrattade så jag grät varenda gång Kalle kom in och sa "nu får vi verkligen inte in mer" och Emma bara kom med nya saker hela tiden.
Vi fick faktiskt in allt utom lite småsaker som jag kan packa ner i 1 kartong och skicka upp med bussgods. Dock vet jag inte vad polisen skulle sagt om dom stoppade henne men vi sa till henne att bara LE då....
Efter att Emma kört iväg så stack Matilda och jag till tävling på Ringsjöorten som gick lysande och jag körde hem med ännu en rosett till samlingen :))
Igår var det mest fixa och dona hemma och hästarna fick byta hage då Bonzo snart ser dräktig ut....Hedvig och Ciclonica blev glada och Bonzo sisådär..
På kvällen ringde Emma då hon nått slutmålet UMEÅ och då blev det så slutgiltligt på ngt. sätt att hon ska vara där i 5 år så både hon och jag grät en skvätt i telefonen :( men jag vet att hon kommer få det toppen däruppe :)

Ford KA fullpackad

Emma & Melody innan avfärd
Gruppkramar ;))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar