Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 15 augusti 2011

Bildbomb från Tingsryd

Jaha, då var det över för denna gången :((((
Har haft en mkt. rolig helg och som vanligt så var meetinget väldigt välordnat och solen har faktiskt lyst på oss!
Hela familjen njöt tillsammans med familjen Graflind och vi hade mkt. trevliga dagar och kvällar tillsammans!

Tävlingsmässigt var det väl både upp och ner kan man säga....
På fredagen startade jag med att ta en 8:e placering och gjorde en kanonrunda.
På lördagen gjorde jag även där en kanonrunda ända tills sista hindret i grunden där jag kom helt fel och istället för att vänta ut sköt iväg honom och då blev Bonzo alldeles förvirrad så han stannade på en sida hindret och jag själv tog alla bommarna med mig. Dålig, dålig ridning :((
På söndagen blev det tyvärr ingen start för mig men jag är ändå väldigt nöjd med mina starter och ridning denna helgen (utom missen då...) och vi har båda familjerna redan bestämt att åka igen nästa år igen ;))

Bonzo installerad i sin box (det smartaste jag tagit med detta året var stolen vid boxen som blev väl använd)
Framridningen är väl sisådär men man får trava fram i skogen så går det bra

Framhoppningen är desto större

Anne och Bonzo i 1:a klassen

Omhoppning i 1a klassen

Anne & Bonzo på lördagen

1 kommentar:

  1. Det var verkligen en toppenbra helg! Längtar redan tills nästa år. Kram

    SvaraRadera