Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 29 augusti 2011

Ännu en helg är över :(

Usch varför måste helgerna gå så fort???

I lördags var då jag och sonen på backluckeloppis och drog faktiskt in lite över 700 kronor. Inte illa :)
På em stack jag upp till ridhuset och red en häst (Bonzo då) som var jättefin i markarbetet :)
Söndagen tog jag en runda till Bengts Hästsport och unnade mig en långärmad HV Polo tröja nu när höstvindarna börja sätta in.
På eftermiddag var det dags att koppla trailern och åka till Ullis och rida ut tillsammans på hennes nya häst Maggie som hon fick hem i lördags.
Presenten från mig var 2 flaskor skimmelschampoo som nog kommer komma väl till pass på alla fina gula kissefläckar i pälsen ;)
Turen som tog 1 timme var jättemysig även om Bonzo nästan fick hjärtsnörp att gå förbi stora farliga kossor.
Stolt ryttare på en häst som är mycket mer rätt i storlek för henne

I eftermiddag börjar mina tjänsteresor igen och idag bär det iväg till Stockholm och kommer inte hem förrän sent imorgon kväll så Kalle och jag hann ses i varje fall 2 timmar igår kväll när han kom hem från seglingshelgen (vi tröttar inte ut varandra iallafall)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar