Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 10 augusti 2011

Snart meeting i TINGSRYD och schaktningen är klar!

Planera, packa, planera, packa osv. osv.
Det är mkt. som ska med när hela familjen ska med (utom Matilda som stannar hemma och tar hand om Hedvig & Ciclonica). Emma ska med som "groom" vilket är tur eftersom hon både knoppar snyggare än mig och definitivt snabbare :)
Imorgon far Ullis och jag iväg iallafall med barnen och hästarna 09.00. Männen kommer upp på kvällen och då har vi hunnit trimma hästarna och fått allt installerat. 
Väderprognosen vågar man ju inte lita på alls längre men just nu lovar dom iallafall inget skyfall som vi haft varenda år vi varit där så håll tummarna!
Själv ska jag debutera i 1.10 regionalt vilket jag inte tävlat på 5 år så det ska bli jätte kul :)))
Har inte bestämt mig om vi tar med datorn ännu annars får ni väl bildbomb här efter helgen istället. Dock har jag ju min Iphone med så facebook blir uppdaterat varje dag :)

Bild från förra året på mig och Bonzo i Tingsryd
Schaktningen för vårt nya stall, paddock och vinterhagar är nu klar efter 9 dagars intensivt grävande.
Tyvärr så hade vi mkt. stora stenar som lyftes bort och nu måste marken sätta sig i ca 2 år innan man kan bygga på den. Dock finns det mkt. annat som ska göras med dräneringar osv. så vi är nog sysslolösa innan stallbygget påbörjas. Ska gå upp på kullen någon kväll och försöka få ett foto på allt tillsammans :)

Till vänster

Till höger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar