Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 25 augusti 2011

Fullt ös igen!

Igår red jag Bonzo på vårat fält och han var som smör i händerna, mkt. trevligt! Tänkte mkt. på att göra ett upplägg som vi hade pratat om hos Ulrika på teorikvällen (som var mkt. trevlig och givande i roligt sällskap) med uppvärmning osv.
Sedan kom kunder på en kattunge som jag hade annons på och köpte den.
Försökte övertala sonen att släppa den som han valt som sin egen med eftersom vi knappast har ont om katter (i nuläget 3 vuxna katter, 3 kattungar) och jag har mer kunder på kattungarna men NOPE det gick icke.
Har även lyckats att sälja Emmas köksmöblemang i veckan så att hon fick lite tillskott i kassan och har nu endast hennes skrivbord kvar (som även kan användas som matbord)
Intressad?? 500 kronor vill vi ha för det

Idag började jag dagen 05.00 med att gå ut min runda och efter halva rundan kom blixtrar och dunder.
Jisses va fort jag gick efter det så det blev nog ett effektivt pass.


Kalle styrde mot Stockholm idag och seglingshelg med kompisar och väderprognosen ser lovande ut för dom i skärgården så det blir nog jätte trevligt!

Själv laddar jag om batterierna inför hoppträning ikväll :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar