Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 26 augusti 2011

Äntligen fredag & SUSHI !!!

Hoppträningen igår kväll gick jättebra och det känns som att alla korten börjar komma på plats för tävling 3 september.
Fick även tips om en som vill låna ut en 4 åring e Laptop och jag blev ganska sugen då det skulle ge mig erfarenhet av att rida unghäst .Funderade både fram och tillbaka men insåg att vi går mot en mörkare årstid och Ciclonica är snart inte liten längre så jag valde att avvakta och inte ta på mig för mkt. jobb nu!

Ikväll har jag lovat Carl Philip och Matilda sushi på menyn och det ska bli mums filibaba!

Imorgon ska Carl Philip och jag göra ngt. som vi säkert pratat i 1 år om. Vi ska på backlucke loppis i Sjöbo och har ägnat veckan åt att rensa fram grejor överallt! Antingen säljer vi allt eller inget (svårt att veta vad som är gångbart på loppisar) men å andra sidan vem kan motstå denna lilla läckerbiten när han ska sälja??
TREVLIG HELG ALLA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar