Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 3 augusti 2011

27 grader varmt på kontoret :(((

Jaha då var man tillbaka till vardagen igen och det är väl helt ok om det nu inte varit 27 grader varmt på mitt kontor igår... Var så trött när jag körde hem så jag var helt simmig i ögonen. Hemma tog jag snabbt nästan en hink kallt vatten över huvudet och preparerade mig med en energidryck innan hoppträningen.
Hoppträningen gick mkt. bra och nu e vi så förberedda som vi kan vara för Tingsryd nästa helg :))
Har gjort klart en meeting pack lista så till helgen blir det till att börja packa och nu ska äntligen det fina sadelskåpet invigas som jag fick i födelsedagspresent av min snälle man förra året


Ska bli så sjukt roligt att åka iväg och man kan ju alltid hoppas iallafall att vädergudarna är med oss detta året då det regnat varje år vi varit där (dock faktiskt mest på nätterna, men som resulterat i att stallarna varit något blöta på morgonen).

Schaktningen fortsätter varje dag och dom räknar att kanske vara färdiga på fredag (kommer bilder när dom är färdiga).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar