Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 1 december 2014

Julnörd!

Jag är nog världens julnörd!
Älskar julen!
Är ganska sparsam ändå med julpynt och i år har jag temat vitt och silver (bilder kommer senare)
I år har jag dessutom extra med tid att göra fina paket :))

Idag var jag i Malmö på intervju för 2 jobb och på vägen dit spelade dom bara julmusik på Mix Megapol och jag sitter och känner hur glad jag blir av musiken. Så ni ser "JULNÖRD"

Alla som känner mig vet att när November går mot sitt slut så har Anne köpt alla julklappar redan! Är hon nöjd då?? Nope, sedan kommer december och då handlar jag lite småpaket som överraskningar! Alltså JULNÖRD!



Intervjun idag gick jättebra och på fredag ska jag på intervju nr 2 på ett annat jobb så det rör på sig :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar