Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

lördag 27 december 2014

Bengts Hästsport rea!

När jag fyllde jämt i höstas fick jag ett presentkort på Bengts av mina vänner och i julklapp av mannen fick jag också presentkort på Bengts.

Hur nice är det inte att gå och handla på rea och inte lägga ut en enda krona själv (nåja 113 kronor fick jag lägga till om sanningen ska fram).

Vill man träffa alla sina ryttarvänner ska man åka på rean för ALLA är där!

Jag hade sedan länge spetsat in min på ett par väldigt snygga Kingsland ridbyxor och även visat Matilda var dom hängde så att hon direkt kunde lotsa sig fram dit, hahaha bra att ha med shopping hjälp!

Sonen var också med och hade spetsat in sig på att hitta ett fint shabrak!

För mig blev det Kingsland ridbyxor och Equiline kofta som var fodrad samt HV polo mössa
Till hästen blev det nytt shabrak och ett väldigt snyggt Mia RS skrittäcke i ull
Sonen fyndade ett väldigt snyggt Animo shabrak som dom ska glänsa på tävlingarna med
WEWE SCHABRAK NAVY ANIMO
 
Sedan bar det av till Malmö då Matilda ville gå på Zaras rea och jag och Carl Philip fick bli bärhjälp
 
Underskriven var väldigt trött och nöjd när vi anlände hem på kvällen och vill helst inte vara i affärer på närmaste framtiden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar