Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 2 december 2014

Duktig pålle i skrittmaskinen

Det var med en viss tveksamhet om Aktion skulle gå in i skrittmaskinen som jag körde iväg till Ulrika imorse.

Dock blev jag både förvånad och stolt då han fixade det utan några problem och enkelt även visste hur man skulle vända när maskinen bytade håll. Detta hade han helt klart varit med om tidigare.

Nu blir det skrittmaskin varje dag fram tills återbesöket om 1 vecka och får jag sedan klartecken att sätta igång så får han även gå i skrittmaskinen en stund varje gång innan jag går upp på ryggen så att vi inte får fler rodeorundor.

Hemma igen landade jag mjukt i soffan med den bästa och mest spännande boken jag läst på länge. Dock vågar jag endast läsa den när det är ljust ute....
Har även fått trevligt fika besök av Ullis idag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar