Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 12 december 2014

Total lycka!

Ja, jisses vad känslorna kan svänga snabbt.
Efter att som vi säger "bryt ihop och kom igen" över Aktion fick jag idag världens trevligaste telefonsamtal.

Ett jobb som är nästan för bra för att vara sant!
Hela tiden under 2 intervjuer och tester har jag känt att detta är jobbet för mig men sedan är man som man är och vågar inte hoppas på detta mirakel.

Jag visste att dom tog referenser igår och att vi var 2 st kvar!
Så nära, så nära tänkte jag och hade en nästintill sömnlös natt!

När HR chefen säger att vi vill erbjuda dig tjänsten trodde jag inte att jag hörde rätt!
Alla känslor från denna veckan bara sköljde över mig och jag hade stora problem att inte börja stortjuta i telefonen. Är så himla glad att dom valde mig och jag längtar tills jag får börja där.

Tjänsten är som chefssekreterare på Region Skåne för Divisionschefen som har ansvarsområdena VO akutsjukvård, VO infektionssjukdomar, VO internmedicin, VO intensiv och perioperativ vård Lund, VO intensiv och perioperativ vård Malmö samt VO ortopedi (VO står för verksamhetsområde).
Kontoret ligger i Lund och ibland kommer vi även vara i Malmö.
Inget vikariat eller konsultjobb denna gången utan en fast tjänst!

Så nu ska jag njuta av min ledighet fram tills jag börjar den 13 januari!



SKÖT OM ER ALLA GOA VÄNNER OCH HOPPAS ATT NI INTE BLÅSER BORT IKVÄLL NÄR STORMEN DRABBAR OSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar