Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 24 december 2014

God Jul

Bästa julklapparna till mig i år är definitivt att jag fått det bästa jobbet någonsin och att jag snart förhoppningsvis är ägare till den finaste hästen jag någonsin ägt.
2015 ser väldigt lovande ut för Stall Lilja!!!



Igår var vi och red Xena och hade med ponnyn också. Carl Philip hade redan innan bestämt sig för att sätta höjdrekordet i hoppningen som en julklapp till sig själv. Och jodå, en oxer på 75 cm som han dessutom hoppade flera gånger och kom exakt rätt varje gång, impressed!!!

Jag red Xena först och passade på att hoppa ett hinder med vattenmatta som stod framme för att kolla om hon var tittig på vattenmatta vilket hon självfallet inte var alls (hoppade inte ens upp sig över)
Sedan fick Matilda pröva henne och hoppade en liten bana. Matilda gillade prinsessan lika mycket som jag gör :))
 
Nu väntar julfirande tillsammans med mina föräldrar så med detta önskar jag alla goa vänner
 
GOD JUL
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar