Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 14 december 2014

Händelserik helg!

På lördagen var det dags för Carl Philip och Silver att åka på Pay and Jump igen!

Jultema med utklädsel stod på schemat och jag insåg ganska snabbt att knoppa Silvers man var omöjligt då den är tjockare än tjockast. Fick bli tofsar och glitter imellan istället.

Fina var dom och vann 2:a pris för utklädnaden
Dessutom gjorde dom 2 felfria rundor och höll galoppen banan igenom så det var en mycket lyckad pay and jump för det gulliga ekipaget.

På eftermiddagen handlade vi årets julgran som blev en kungsgran. Har nog aldrig haft så stor och fin gran. Så nu står den där och väntar på att Matilda ska pynta den på fredag när hon kommer hem

Söndag morgon vaknade jag med fjärilar i magen då jag och Lina skulle åka och prova en häst till mig. Lina fick hoppa den och jag red den på marken för att känna av gångarterna. Inte helt ointressant och i nästa vecka ska jag hoppträna den för min tränare Ulrika och känna efter mer då

Sto, 6 år e Callahan-Irco Marco

Väl hemma efter att varit ute i kylan dök jag ner i soffan med min bok
Sedan efter ett par timmars vila gjorde jag världens bästa söndagsmiddag bestående av hjortstek med kantarellgräddsås. Så himla gott och perfekt avslut på helgen






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar