Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 16 december 2012

Trevlig kväll på restaurang Allé med goa vänner!

allé, Eva Thuresson

Igår var det bokat sedan några veckor tillbaka att vi skulle äta julbord på restaurang Allé med Ylva, Jörgen, Lina, Mattias och 5 av Ylva/Jörgens vänner. Matilda fick agera fyllechaufför och jag hade passat på att gå till frissan samma dag och lagt slingor och klippt mig. Det var riktigt kul att klä upp sig och känna sig fin

Min älskling och jag
Matilda piffa och diffa mams och jag kände mig riktigt poppig när vi åkte iväg :)


Kvällen blev jättetrevlig och maten var suverän. Extra kul att lära känna nya människor med!

Dock blev min man lite vit i huvudet när han fick notan och skrattade lite hysteriskt medans Jörgen satt brevid och såg undrande ut....
Det enda jag kunde tillägga med glimten i ögat var att "visst hade du tur som träffade mig Kalle"

Tack Ylva och Jörgen & alla andra för en mkt. trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar