Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

tisdag 11 december 2012

Julplanering i full gång!

Nu när Bonzo står på vila håller piloten på att planera julledigheten för fullt!
Mina föräldrar kommer hit på julafton och jag planerar ett lite annorlunda julbord så nästa helg lär jag väl stå vid spisen hela helgen!

I söndags julstädade jag hela huset och klädde granen för 1:a gången. Har nu i 2 dgr gått och sugit på karamellen och var inte helt nöjd med röda/guld kulor i granen.
Hmm. hade redan bestämt mig för att mitt vardagsrum går i vitt/silver jultema i år så det var bara att inhandla nya julkulor i denna nyans och vips så hade Matilda klätt om granen och resultatet blev precis som jag hade föreställt mig :)

Även på vardagsrumsbordet har jag vitt/silver. Dock tror jag att min fína amaryllis nog blommat ut innan julafton och isf. tänker jag köpa vita snitt amaryllis och ha i vas

Hästarna njöt idag vid lunchtid då det äntligen slutade snöa och solen tittade fram. Är så kul att se Bonzo och Ciclonica busa med varandra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar