Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 7 december 2012

Ciclonica har tagit vuxenpoäng!

Äntligen fredag!!!
Har sovit dåligt i 1 vecka och ser verkligen fram emot att inte behöva köra till tävling förrän 09.00 imorgon, rena sovmorgonen!!!
Tyvärr blev Emma sjuk och Kalle måste passa på att tömma gödselplattan och ta in hö innan nästa snöanfall anländer på söndag så jag kör själv imorgon.

Ciclonica gick rätt in i sin box ikväll och ingen var lyckligare än jag! Hon fick en ny grimma idag då stl. cob är för litet på henne nu.

Ciclonica i sin första storhäst grimma! Säger nästan som med barnen, shit vad tiden går fort!
Själv har jag även i veckan införskaffat varmare stövlar att gå ut i stallet med då jag insåg att gummistövlarna gjort sitt för detta året! E nästan för fina att ha i stallet men fick dom för ett väldigt fördelaktigt pris hos Bengts Hästsport.

Annars har jag laddat ikväll med special middag för att avsluta tävlingssäsongen på bästa sätt imorgon!
Over and out och trevlig fredagskväll alla goa vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar