Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 30 december 2012

Tävlingsplanering 2013 med min tränare!

Idag var dagen D som jag och min tränare Ulrika hade planerat sedan 2 veckor tillbaka!
Jag tog med mig cupcakes och allt nedskrivit som jag ville ha svar på!

Mina + och - var vi ganska överens om men det var extra kul att höra att 2012 har jag verkligen tagit ett skutt framåt i hoppningen. Ska plöja igenom mina böcker och CD med mental träning igen eftersom jag behöver jobba med mitt självförtroende i hoppningen!
Målet och planen för 2013 tänker jag inte avslöja här mer än att vi ska gå upp 2 klasser sedan kan ni räkna ut resten själva!

Efter vårat trevliga möte och gosande med Ulrikas gulliga hundar hade vi hoppträning på G!
Bonzo och jag har inte ens gått över 1 bom sedan 1 december så lite fjärilar i magen hade jag allt!
Träningen gick ut på att jobba mkt. på en linje med räcke, oxer, räcke med först 4 galoppsprång och sedan 3 galoppsprång.
När sedan Ulrika säger att dom ska höja linjen hör jag min röst säga "naeh så högt vill jag nog inte hoppa idag" Hmmmmm, efter att sett bådá ekipagen före mig hoppa tänkte jag "SKÄRP dig Anne Beckman och tänk på planen nästa år" "All In" med andra ord och gav mig iväg och TJA det gick ju strålande som vanligt med fantastiska Bonzo!
Shit va kul de är med hoppning!!!



Ett stort tack till Ulrika för ditt stora engagemang & stöttning i vått och torrt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar