Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 5 december 2012

Brrr vinteroverallen är avdammad igen!

Fy bubblan va kallt det är nu! Sådär råkallt som det bara kan vara i Skåne...




Red ut på åkern idag och underlaget var faktiskt perfekt! Lagom mjukt/hårt och jag fick till ett riktigt bra markarbetespass där ute i det fria!

Vinden bet i kinderna och jag tackade ännu en vinter min underbara overall och mina Ariat vinterridstövlar!

Foto från december förra året, brrrr!



På lördag är det dags för årets sista tävling i Åstorp och blir inte vägarna bättre här ute hos oss så har Kalle lovat att köra ekipaget till Sjöbo och större vägar (ca 1,5 mil) och sedan tar jag över själv! Har aldrig gillat att köra på isvägar och just nu är det det enda som finns ute hos oss.

På Ciclonica fronten har jag nu inom loppet av 3 dagar lyckats få in henne själv i boxen 2 av dessa! Känns nästan som man vinner högsta vinsten varje gång!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar