Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 31 juli 2015

SEMESTER!!!!!!!

Åhh detta underbara ord att smaka på och uttala!
Från idag är jag helledig till den 18 augusti, mumma!
Bildresultat för Semester

I veckan har vi haft hoppträning i onsdags som bara gick så jäkla bra! Älskar att man lugnt och harmoniskt kan träna och öva på detaljerna på Xena P. I höger varvet drar hon lite till höger och sätter mig till vänster och är det en linje så tar det mig 2 galopp språng innan vi är raka igen. Till slut la vi en bom från marken upp på räcket för att spärra upp höger sidan. Blev bättre men inte perfekt så det är bara att fortsätta träna henne i detta varvet.

 Vänster varvet är hon perfekt i (finns tyvärr inte någon film från detta)

Sonen var med och skulle rida igenom Lotten men hon var så på tårna då hon trodde hon skulle få hoppa att jag fick ta över henne när jag hoppat färdigt. Jodå, lilla damen var pigg men lugna sig till slut. Sonen skulle gå med Xena men när jag vänder mig om så sitter han på henne....
Kaxiga unge!
På hoppträningen igår hade Lotten lugnat sig lite och hoppade super och piloten var jätte duktig när dom hoppade en hel bana med och dom kommer inte få tidsfel någonsin iaf.
Bildresultat för mulle hoppar
 
Annars är planeringen inför resan i full gång här hemma! Tja, inte från någon annan familje medlem då utan enbart 100% från min sida. Matilda tack och lov planerar sin egen packning men männen i familjen skulle nog åka ner till Turkiet i mindre väl valda klädesplagg om inte jag rycker in. Jag tänker INTE stå kvällen innan och höra dom upptäcka att hälften ligger i tvättkorgen. Så jag har börjat ta fram kläder till dom och strukit och planerat för alla dagar och kvällar (kallas det curling????) Själv är jag ju som vanligt redan klar i min planering sedan 2 veckor vilka kläder jag ska ha , hahahaha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar