Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

söndag 12 juli 2015

Skön helg med lite sol!

Igår var det simskoleavslutning för sonen och solen visade sig från sin vackraste sida så vi stannade kvar på badet ett par timmar (me like)

Sonen skulle självfallet hoppa från högsta tornet när det var dags att få sin eklövs krans (och mamma blundade och tryckte på knappen och höll in för att se efteråt, hahaha)

På eftermiddagen klippte vi utebanan och tog  fram lite hindermaterial från höloftet och byggde en bana
Vår utebana är inte enkel att hoppa då det lutar åt höger och vänster och går upp och ner. Bra att öva på dock!
Xena var jätteduktig och hoppade alla titthinder utan att göra någon affär av det!
Dagen avslutades med god grillning!

Idag var solen framme men ganska mycket moln följde den så då bestämde jag mig för att klippa Xenas hage på rovor och annat. Hagen är på lite över 1 hektar och på åkgräsklipparen tog det mig ca 4 timmar. Träffade även på en liten sork i det högsta och tätaste...
Mannen satte dom sista fönstren och sonen agerade lunch kock och eftermiddagskaffe servitör.
Helmysig dag med mina grabbar!

Nu laddar jag för min sista arbetsvecka innan min semester ÄNTLIGEN börja ticka in!
Bildresultat för semester
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar