Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 2 juli 2015

Livet leker!

Just nu går verkligen allt på räls :)


Igår hoppade Xena P fantastiskt på hoppträningen och var verkligen på G trots värmen under dagen, så rolig häst :))
Kanon nöjd med träningen!

Jag var ju gaaaanska nära min målvikt i våras men sen flyttade Matilda hem och det blev lite för många myskvällar med allt vad det innebär. Ställde mig på vågen för 1 vecka sedan och blev något förvånad att jag bara gått upp ett par hekto. Nåväl dom skall väck och målvikten ska infinna sig innan Turkiet resan

Imorse hade jag gått ner -0,6 kg och har nu gått ner -7,3 kg sedan nyår. Inte illa!
Så nu kör vi tills den hägrade målvikten infinner sig som inte är så långt borta!

Med humöret på topp och vikten där den ska vara hade vi inplanerat sommarlunch alla kollegor då vissa går på semester nästa vecka (inte jag dock.....)

Jättemysig lunch i strålande solsken (räkmacka där inte mackan syns för alla räkorna)
Selfie på 1/2 gänget
Efterrätt fick bli glass där man får ganska stoooora kulor (detta är alltså 1 kula saffranglass)

Sedan i helgen är det domartornet på Österlens Ryttarförenings tävlingar som gäller fredag-söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar