Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 24 juli 2015

1:a veckan med semesterdagar avklarad

Detta har varit min 1:a vecka med 3 semesterdagar. Kommer bara ta ut 3 dagar i veckan (utom när vi är i Turkiet då förståss) för att kunna spara lite dagar till hösten då jag älskar att kunna vara ledig en fredag om vi ska tävla på lördagen.

Gick ut hårt och jag och dottern åkte på tjejmiddag i Malmö i söndags hos Christina och hennes döttrar. Är så kul eftersom jag och Christina är gamla vänner och Matilda och hennes äldsta dotter Josefin har blivit bra vänner.
Verkligen en kul och snackig kväll med god mat och mycket vin
Mkt. god mat!
 Christina förevisar sin nya hjälm
 Jag och Matilda
 Hela tjejgänget samlat på bild med selfie pinne!

Morgonen efter åkte Christina och köpte alldeles nybakat bröd (hur gott var inte det dagen efter) och sedan begav sig alla ut på shopping i Malmö. Tack familjen Rydholm/Lainevool för en fantastiskt trevlig kväll och shoppingdag.
 
Dock var skribenten något trött på kvällen vilket sonen naturligtvis lyckades få på bevis....natti natti Anne!
Morgonen efter small knäppet i min överdel på bikinin vilket innebar smärre panik då vi snart ska iväg utomlands. Jahapp, fick dra med mig sonen till Ystad för att jaga en svart överdel. Hmmm, efter 4 affärer börja jag undra om min byst har fått någon 50 års noja då alla överdelar satt fruktansvärt dåligt...Sa till sonen att nu får vi nog äta lunch....

Fruktansvärt goda mackor från Subway intogs vid ankdammen i strålande sol!
Och bikini problemet löstes med att jag köpte en hel ny bikini från Panos Emporio för 50% av priset som satt som ett smäck. Har nog aldrig ägt en sådan snygg bikini. Tänk vad lite mat i magen kan göra! Den svarta underdelen får väl vila ett tag....

Jobbade sedan 2 dagar och idag log solen lite mot oss och efter research med Ylva som bor nära Vitemölle strand drog jag och sonen dit. Fick blandat sol och moln i 2,5 timme men den tiden var underbar!
Åkte sedan till Lövestad badet och intog mina 40 längder (dvs. 1000 meter) simning. Ligger i hårdträning nu inför semesterresan så att jag slipper hålla in magen hela veckan, hahahaha!
 
Imorron är det dags för tävling med Xena P.
Dock är väderprognosen sisådär så jag har förberett allt och badat och knoppat prinsessan.
Min tanke just nu är att åka och starta en klass iaf.  
Bildresultat för sommarregn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar