Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 10 juli 2015

Uppdatering från värme till kyla!!

Hela förra helgen satt jag i ett svettigt domartorn och längtade till stranden...
 Fick iaf fina kvällar på terassen :)
 Och mycket kubb spel med familjen
 Kalle har gett sig på att byta sista sidan på huset med nya fönster och hade det nog ganska svettigt han med.
Sedan hade vi turen att ha fint väder enda dagen i onsdags när vi for till Falsterbo barnen och jag :))
Glad Anne som snart ska få shoppa hästgrejor till sin fina häst
 Även Matilda och Carl Philip drogs in i "shopping spirit" och båda 2 kommer bli outstanding snygga ryttare på tävlingsbanorna i höst i sina fina nya kavajer.
Vi hejade fram Anna Hassö och Malin Josefsson på huntingen
Sedan har sonen fått följa med mig på jobbet en dag då jag inte startar min riktiga semester förrän om 1 vecka till
Coola killen!
Vad som sedan hänt med vädret vet jag inte men efter i onsdags har det känts mer som höst än högsommar så just nu är jag väldigt happy att vi åker till Turkiet om 29 dagar (just nu är där 34 grader varmt och jag kan lova er att jag ska njuta av varje grad)
Hoppträningar för både mig och sonen går strålande och framåt så jag ser verkligen fram emot tävling om 2 veckor. Bonzo har haft lite strålröta och fått vila 1,5 vecka men han ska kickas igång igen i helgen och det tror jag Matilda verkligen ser fram emot.  
 
Imorron är det simskoleavslutning och Carl Philip har i år tagit Silver magistern och mamma hoppas på en solig dag vid badet för att utstå fler kommande dagar med REGN....
 
Nu ska jag under filt i soffan njuta av direktsändning från Falsterbo och önskar alla en
 
TREVLIG HELG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar