Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 6 augusti 2015

Snart......

Förra helgen sprang iväg och Carl Philip var i sitt esse då vi hämtade farfars nya leksak.
Ja, ni läste rätt!!! FARFARS nya leksak som han ska ta sig runt med i hjorthägnet.
Härligt tycker jag!
Jag fick mig en åktur på bönpallen och det lät väl mest "ta det nu lugnt"
Vädret har äntligen blivit till det bättre så denna semester vecka har mest bestått av motion varje dag med antingen 1000 meter simning eller 1 mils powerwalk i skogen, solning och kallt vitt vin på kvällarna med familje häng!

Blommorna på terassen har mått bra av en svalare sommar och håller längre!
 Lövestad badet där jag intar mina 1000 meter!
 Grillning på G!
 Underbart gott kallt vitt vin!
Sonen åkte på ridläger hos Jannicke i tisdags och kommer hem på lördag och stormtrivs med sin "drömponny" som han har döpt henne till!

Första dagen fick dom hoppa fjärilshinder
Dagen efter var det dags för hela gänget att fara till Haväng för bad med hästarna och den värdefulla ponnyn fick åka lastbil till sonens stora förtjusning!
Jannicke är så duktig med alla barnen och det är en fröjd att läsa om deras dagar på Facebook på "Stall Karlsberg"

Både Bonzo och Xena har gått på semester sedan i tisdags och tills vi är hemma igen men tycker nog med värmen att flugorna kunde hållit sig borta eftersom dom motionerar sig själva i hagen halva dagarna.
Bildresultat för flugor

Nu tar jag och bloggen semester tills allt är inne i sina rutiner igen då datorn inte är det första jag vill sitta vid när jag är ledig

Njut av värmen goa vänner för snart är hösten här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar