Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 26 augusti 2015

Sakta men säkert in i rutiner igen!

Gud vad tiden springer iväg just nu!
Inser att mitt bloggande nog kommer bli lite sporadiskt framöver då jag fått en häst till att träna och tävla.
Matilda kom fram till att så länge hon jobbar ca 12 timmar om dagen och garanterat varje helg (då det är tävling) fram till siste oktober är orken till att rida just nu obefintlig och eftersom vi satt igång Bonzo vill jag inte låta honom vila igen.

Så nu är jag och Bonselons "partners in crime" igen
 
Kommer bli jättekul att ha 2 så olika hästar att rida och tävla och mina muffins handtag från sommarens intag lär väl också försvinna :))
 
Jobbet tuffar på och har börjat öka i takt med dagarna som går och man börjar vänja sig vid att gå upp 05.20 igen.  Har massor med interna utbildningar i interna system att gå dom närmaste veckorna så september lär väl bara swischa förbi.
 
Har fått uppsöka vårdcentralen dock då jag fick öroninflammation natten innan vi skulle åka hem från Turkiet och fick först öron salva och idag var jag på återbesök och fick spola båda öronen (inte så himla trevligt kan jag meddela).
 
Carl Philip och Charlotte har verkligen funnit varandra och han både hoppar själv hemma och rider ut på fälten som om dom inte gjort annat. Vilken tur vi hade som hittade ännu en perfekt ponny till honom

Stranden har också hunnits med i helgen som gick men tyvärr kändes det som det var sista sucken :((
Vacker vy på Stenshuvud
 Vi var ganska ensamma där 1:a timmen
 Vattnet var alldeles för kallt för att bada i så det fick bli tådopp
Passade på och plockade vackra stenar till höstens ljusfat
Planen för Corsa´s inridning till hösten när hon kommer hem är också satt och sedan väntar förhoppningsvis 3-års test nästa år för henne också

Tja, ni förstår att allt bara rullar på igen och ikväll ska jag iväg till Ebba Berglöfs utebana och hoppträna båda hästarna för Lina (spännande)
Bildresultat för Anne lilja beckman

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar