Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 13 mars 2015

Mina uppfödningar

Tja jag kan ju inte påtala att jag är en uppfödare av stor rang men 2 avkommor har ändå kommit fram i Stall Lilja.

Idag fick jag ett foto på Ciclonica mitt 1:a föl som nu är 4 år. Gud, hon har verkligen blivit stora damen. Ska bli kul att se dom i 4års championatet

Ciclonica-11 e. Cyklon
Sedan har jag ju kvar min 2 åring Corsa och dom är halvsyskon och ändå ganska lika i huvudet

Corsa-13 e. Corriando Tau
Att det var fredagen den 13:e idag har jag inte märkt av alls.
Självförtroendet ligger på topp då jag både igår och idag blev uppringd av headhunters för nytt jobb. Men icke sa nicke för Anne trivs ypperligt på sitt nya jobb :)

Älskar att det är ljusare senare på dagen idag och att man kan rida ut när man kommer hem så sonen och jag hann med en uteritt i solen innan vi skulle hålla fredag.
Min älskade man kom hem med dom vackraste rosor jag sett på länge. Älskar när detta sker helt utan anledning :))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar