Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 6 mars 2015

FREEEDAG!!!!

Äntligen, äntligen!!!
Även om jag älskar mitt jobb så efter en intensiv vecka är det skönt med helg!
Precis som hela veckan har varit så var hela dagen idag innehållande möten.
Började 1:a mötet imorse med tillhörande frukost. Jag tror inte ni fattar hur gott det var med ljus fralla med ost för första gången sedan jag gick med i viktväktarna, mums och dessutom stod dom mitt framför mig.... (tog dock bara en halva)

Kom hem i god tid för att rida ut en skrittrunda med sonen i småregn. Det var underbart ändå att komma ut i luften och vi njöt båda två eller alla 4 tror jag.

Saknar dock att jag inte kan åka på min hoppträning imorgon som är veckans höjdpunkt, men Xena måste få ett par dagar av lugn ridning innan vi kan rida fullt igen :(



Nu ska jag göra en god middag till mina pågar (ooooch jag tror jag somnar tidigt i soffan ikväll..)

Men innan vill jag STORT GRATULERA KATHARINA (min kollega)  OCH HENNES FAMILJ TILL KÖPET AV "WATCH ME P" som gick igenom besiktningen idag. Så roligt!!!



TREVLIG HELG ALLA GOA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar