Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

måndag 9 mars 2015

Allt går att sälja!

Min gullige man satt i lördags kväll och sa "du kommer ALDRIG få sålt den gamla soffan"
Han tror nämligen inte att någon vill köpa begagnat.
Man ska aldrig säga aldrig om att sälja något till mig!
Satte in annonsen lördag kväll och söndag morgon kl 09.00 hade jag sålt soffa, soffbord och matta!
Jorå, ni som känner mig väl inser nog att Kalle fick höra detta många gånger!!


Problemet som återstår nu är att den nya soffan har 3 veckors leveranstid....och Kalle fyller 50 år om 2 veckor....
Ja, ja allt går att lösa och vi får väl ha en fest med gästerna på filtar och kuddar på golvet då, hahaha!
Och vardagsrummet kommer ju vara väldigt lättstädat nu ett par veckor så det är bara att se det från den positiva sidan :))


Ikväll har jag varit och tränat dressyr för Mimmi på Xena. Det var första gången som  hon fick jobba ordentligt sedan equiterapi behandlingen förra veckan. Var lite stelare i sitt "bra varv" i början men blev fin även i det varvet i slutet. Tyckte jag kände stor skillnad på höger varvet och att hon orkade hålla samman mycket mer. Min fina lilla prinsessa!


Veckan kommer nog springa iväg då vi ska iväg till träningar/tävling 6 dagar utav 7


Måndag: Dressyr Anne
Tisdag: Markarbete Carl Philip
Onsdag: Hoppträning Anne
Torsdag: Hoppträning Carl Philip
Lördag: Hoppträning Anne
Söndag: Tävling Carl Philip

Over and out hälsar duracell kaninen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar