Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 26 mars 2015

Kalle 50 år och stort chefsmöte men duracellkaninen fixar allt!

Idag är det inte vilken dag som helst utan min älskade Kalles födelsedag!

Grattis min älskade man som gör mig lyckligare för varje år som går!

Älskar sonens present till pappa (skönt med en man som bjuder på sig själv)
Han fick även många fina presenter från sina anställda, bl.a. denna fina blomgrupp, skjorta och tröja från Gant, whiskey osv.
 
 

Det var tur att vi kom i säng i tid även om det var stor födelsedag eftersom för mig väntade stort chefsmöte på Sparbankens Arena dagen efter med 500 chefer.
Var på plats 06.45 och kom därifrån 18.00.
Mycket intressant dag med många bra inlägg!

Min chef höll i ett av ämnena
Ledningsgruppssekreterarna fick ett eget bord
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar