Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

fredag 23 augusti 2013

Happy fredag!

Sista dagen på min nuvarande arbetsplats och förlåt men jag måste säga att det är en väldigt happy Anne som går vidare.
Vissa platser är man inte "meant to be" och i detta fallet var det nog så!
Inga sura miner mellan mig och chefen utan han önskar mig lycka till i framtiden!
Och som jag nämnt innan är så jkla. HAPPY att fått chansen att få börja jobba med ngt. helt annat som jag tror kommer passa mig perfekt!

Igår var jag stolt då jag tog mig i kragen och testade att lasta och åka iväg med Aktion själv till ridhuset. Han går inte gärna på själv om man släpper honom men går man med honom in och sedan går ut och stänger bakom honom så funkar det bra. Gick jättebra hela vägen och även om vi var själva i ridhuset (som han tycker är lite spooky eftersom där är så mkt. ljusinsläpp) så var han cool.
Red i dressyrsadeln och testade övergångar, ökningar och halter eftersom vi ska tävla i dressyr den 7/9. Ganska mkt. att jobba på i dressyren och jag tror fortfarande inte att vi hittat rätt bett tillsammans. Dock åker jag till mesta delen på dressyrtävling för att känna hur han känns på tävling och procenten får bli därefter.

På hemmaplan är packningen i stort sett färdigplanerad inför resan, kylen fylld med mat till mina älsklingar så att dom klarar sig själva 1 vecka (jaja jag vet att jag curlar min man och son).
Idag ska även lilla Corsa ID kollas och chipmärkas inför hennes pass och min snälle man ställde upp och tog detta tillsammans med Siv.

Innan resan ska det oxå klaras av trevlig kräftskiva hos mina svärföräldrar tillsammans med mina föräldrar imorron.

Å just de! Jag vägde mig imorse och nådde nästan mitt mål med vikten inför resan (diffade 0,6 kg). Alltså har jag gått ner 3,2 kg sedan i början av juli :)))

SEE YA ALL FRIENDS!

2 kommentarer:

  1. Nu är jag nyfiken.... Hur går det på nya jobbet?

    SvaraRadera
  2. Lite vild på datum :-o :-) hur har ledigheten varit? ;-)

    SvaraRadera