Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 8 augusti 2013

Duracell kanin stress!!!

Herregud ska aldrig den här stressen ta slut!
Jag fullkomligt HATAR att ha ärenden efter jobbet när jag bara vill hem direkt och hinna med allt hemma oxå.

Igår var en sådan dag :(
Fick som tur var hjälp av Kalle att handla foder till hästarna på Bengts Hästsport så det stoppet slapp jag iallafall, tack älskling!

Första stoppet var mataffären då kylen gapade väldigt tomt därhemma. Sedan flåsa in på systembolaget, hem i 190 knyck och slänga in alla matvaror i kylen, få upp killarna i samma tempo som mig för att sedan flåsa ner till badet en halvtimme innan dom stängde för att hinna simma mina längder.
Kalle var stolt över att simma 10 längder dvs. simborgarmärket, hmmm e han inte för go!
Själv hann jag 33 längder innan badvakten började steppa på kanten och tyckte att jag fick ge mig!
Nåja det blev 825meter iaf.

Flåsa vidare hem och in med alla hästar och longera Bonzo medans mannen tände grillen.

PUH, när allt var klart var en grillad köttbit med sallad och ett glas rött väldigt välkommet!

Pratade med Ylva på kvällen och vi konstaterade båda att det ska bli så skönt att åka till Turkiet och under en vecka bara ligga i solen, läsa bra böcker & äta och dricka gotti gott gott (17 dgr kvar)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar