Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 1 augusti 2013

Fullt upp!

Oj vad dålig jag är på att uppdatera här!
Men det är lite tråkigt då jag fortfarande inte löst problemet med att kunna lägga upp bilder!

Mina veckor försvinner i ett nafs då jag nu har 2 hästar att rida och att dom står på 2 olika ställen.
Duracell kaninen Anne är verkligen ett bra namn på mig nu!
Hästarna får gå varannan dag då jag annars kommer slita ut mig alldeles fördärvad med att flänga fram och tillbaka och dessutom jobbar på dagarna.
Har dessutom gått in i en massiv träningsperiod då jag vill gå ner 3,5 kg innan semestern till Turkiet den 25/8.
Så just nu varvar jag powerwalk/jogging med simning på badet varannan dag.
Resultatet hitills är -1,7 kg :))

Igår var jag och Aktion på hoppträning för 3:e gången och det gick väldigt bra (blir bara bättre och bättre). Igår vågade jag trycka fram honom lite mer i galoppen och det kändes super att hoppa en hel bana med honom. Min tränare Ulrika tycker han passar mig väldigt bra så det är ju kul att höra.
Har även ägnat senaste veckan med att hitta ett snällare bett än ett 3-delat smalt till honom och just nu verkar han fungera på ett 2-delat apple mouth bett. Dock vill han gärna bita tag i martingalen så om jag tycker jag behöver en sådan i framtiden får det bli en med platta.

På lördag är det dags för utfärd till Ullared och handla höstkläder till sonen, lite solkrämer och böcker till semestern, täcken till Aktion och lite annat smått och gott :))

Stort grattis till min storebror Göran som fyller år idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar