Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

torsdag 15 augusti 2013

Är bara så himla lycklig idag!

Att säga upp sig från sitt jobb är ju aldrig sådär himla kul och jag känner mig alltid så skyldig...
Ringde chefen redan i Tisdags och sa upp mig per telefon eftersom han var på tjänsteresa.
Idag var han tillbaka och vi skulle prata.....
Inte många timmar jag har sovit inatt inte!
Jag har 1 månads uppsägningstid men hoppades innerligt att jag skulle slippa komma tillbaka efter mina Turkiet resa.
Vad fasade jag för??
Det var inga problem att sluta tidigare så nästa vecka är min sista vecka och sedan laddar jag batterierna i sol och värme 1 vecka och sedan tar jag 3 dagar ledigt hemma med och får bl.a. hem Aktion i sitt riktiga stall och den 5/9 börjar jag mitt nya jobb!

Insåg idag att jag är världens lyckligaste med den bästa mannen man kan ha, underbara ungar, 2 jäkligt fina tävlingshästar, 1 väldigt fint föl och ska snart på en underbart efterlängtad semesterresa med bästa chompisen Ylva!

Ringde hem till pågarna och sa att idag ska vi mysa med vitt vin och sushi till middag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar