Malmö 2012

Malmö 2012
Anne & Bon Ciao

onsdag 14 augusti 2013

Nytt jobb - Ny framtid!

ÄNTLIGEN!!!

Igår fick äntligen beskedet att drömjobbet är mitt efter 3 intervjuer och spänd väntan ända sedan juni!

Från september lämnar jag efter 28 år sekreteraryrket och börjar en ny karriär som bemanningskonsult på Mediate Nordic AB som sysslar med bemanning och rekrytering i vårdyrken.
Ett helt fantastiskt trevligt gäng arbetskamrater väntar på mig i fräscha lokaler i Lund.
Åhhh vad jag längtar!

Nu ska jag först om 11 dgr avverka en otroligt efterlängtad semester vecka i Turkiet med Ylva

Tyvärr så får jag inte rätt med denna bloggen att lägga upp bilder och jag tycker det är sanslöst tråkigt att göra inlägg utan bilder så jag kommer starta en ny blogg på ny adress och återkommer snarast med länk till ny blogg

SEE YA ALL FRIENDS FRÅN EN HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY ANNE!!!!

2 kommentarer:

  1. Grattis till nya jobbet! Härliga känsla när man går till någonting nytt:-)
    Bilder är trevligt, men inte alltid ett måste.
    Gillar att kika in ändå :-)

    SvaraRadera